שנים עשר העקרונות לארגון נכון של בת מצווה


השאירו את פרטיכם ואנו ניצור איתכם קשר בהקדם
שם מלא:
דוא"ל:
טלפון:

מארגנים בת מצווה / לי קל אירועים

כך תתחילו בארגון אירוע בת מצווה:

1. הכינו רשימות מוזמנים כדי לדעת כמה אורחים  ברצונכם להזמין לבת המצווה. החליטו וסכמו האם יש לצרף  את ילדי וילדות הכתה למסיבה של המבוגרים.

2. החליטו על מועד רצוי לבת המצווה: ערב של יום חול? מוצ"ש? שישי צהריים? שבת צהריים?

3. חשבו בגדול על סגנון המקום הרצוי: גני אירועים? מלון? אולם אירועים ? מסעדה? מקום עם אופי?

4. דמיינו מה אופיו של המקום שיתאים לכם לבת המצווה : אלגנטי או טבעי, מושקע או פשוט.

5. תכננו מיקום גיאוגרפי נוח לכם ולאורחים.

6. בדקו מה דרגת הכשרות הרצויה לגבי האוכל.

7. בדקו מה התקציב העומד לרשותכם לארגון בת המצווה.

8. צלצלו לחברת לי קל אירועים וקבלו המלצה על המקומות המתאימים לכם ביותר- במחיר הטוב ביותר.

9. התחילו לסייר במקומות לאחר תאום טלפוני.

10. חשבו על סגנון המוזיקה: תקליטן ? צמד? זמר או זמרת עם לווי של נגן?

11. הזמינו צלם טוב: עבודתו היא הדבר הממשי היחידי שנשאר מהאירוע.

12. נסו למצוא בידור גם לילדים, במידה ויש לכם יותר מעשרה ילדים בין האורחים.

אז המון מזל טוב לרגל בת מצווה !

נשמח לעמוד לרשותכם בארגון האירוע,
לנו בחברת לי קל יש ניסיון של עשרים שנים
בארגון אירועים מוצלחים.

לי-קל חתונות ואירועים.




חתונה | ארגון חתונה | בר מצווה | בריתה | גן אירועים | מפיק חתונה | מתחתנים | חתן כלה | מדריך חתונה | מתחתנים 2015 | שירים לחתונה | חתונה בטבע | מבצעי קיץ וחורף | מידע לספקים | המלצות לחתונה | חתונה קטנה | רגע לפני |  גני אירועים | חתונה רפורמית | www.eru.co.il | 

כל הזכויות שמורות לקבוצת לי קל אירועים ©