10 עצות לארגון כנסים


השאירו את פרטיכם ואנו ניצור איתכם קשר בהקדם
שם מלא:
דוא"ל:
טלפון:

כללים לארגון כנסים / רן ביטון

1. ראשית כדאי להחליט מתי בדיוק תרצו לערוך את הכנס, באיזו תקופה? באיזה חודש? 

2. לאחר מכן נחשוב ונגבש את המטרות לשמן אנו עורכים את הכנס, אותן כדאי לשמור ולקרוא בהן מפעם לפעם בזמן שאנו מארגנים את הכנס ולאחריו. 

3. הכינו רשימה מדויקת ככל האפשר לגבי כל המשתתפים בכנס כדי לקבל תמונת מצב אמיתית.

4. חשבו על איזה סגנון של מקום יתאים לצרכים שלכם: מרכז כנסים ? מרכז קונגרסים ? גן אירועים ? מלון? מסעדה? כנס בטבע ? מה צריך להיות במקום כדי לשרת את מטרות האירוע והאווירה הנדרשת? 

5. בדקו מיקום גיאוגרפי נוח לכם ולכלל המשתתפים בכנס. 

6. בדקו מה דרגת הכשרות עליה צריך לשמור לטובת המשתתפים בכנס. 

7. תכננו את התקציב לאירוע והחלוקה שלו - מקום, שירותי קייטרינג , תכנים (הרצאה /סדנא), הגעה למקום אם נדרשת וכיו"ב. 

8. בחרו מבין המקומות האיכותיים בהם ניתן לערוך את הכנס – איכותי משמעותו לאו דווקא יקר. אנו כאן לשירותכם.  

9. בקרו במקומות העונים על דרישותיכם ומוצאים חן בעיניכם לאחר תאום טלפוני.  

10. בדקו מה כלול במחיר?  מה כרוך בתשלום נוסף? והשוו בין המקומות.  

נשמח לעמוד לרשתוכם בארגון אירועים עסקיים.
 

בהצלחה!  

אודות הכותב: רן ביטון מנכ"ל משותף בחברת
עסקי קל המארגנת אירועים עסקיים למעלה מ 18 שנה!



חתונה | ארגון חתונה | בר מצווה | בריתה | גן אירועים | מפיק חתונה | מתחתנים | חתן כלה | מדריך חתונה | מתחתנים 2015 | שירים לחתונה | חתונה בטבע | מבצעי קיץ וחורף | מידע לספקים | המלצות לחתונה | חתונה קטנה | רגע לפני |  גני אירועים | חתונה רפורמית | www.eru.co.il | 

כל הזכויות שמורות לקבוצת לי קל אירועים ©